[NUUG kart] Anbefalt fartsgrense

Håken Hveem krbjhvee at online.no
Fri Jul 5 18:34:22 CEST 2013

Hei, jeg har observert følgende som jeg lurer på:
Det er en del grusveier, typisk i fjellet ovs som da er trange og svingete.
Vis man da bruker OSRM og router fra Hamar til Bøsætra , så vil den
legge ruta den korteste veien som den da påstår at er raskest da den
tror at de veiene har fartsgrense 80km/t, en hastighet som overhode ikke
er fornuftig på de svingete veiene der.. Maks fornuftig hastighet er
derimot 50 km/t.
Er det noen som vet hvordan man løser dette når det ikke foreligger noe
data på fartsgrense i fra eier som da er Øyer Fjellstyre ?

--
PGP/GNUPG: C51F834D
Håken Hveem