[NUUG kart] Anbefalt fartsgrense

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Fri Jul 5 20:53:18 CEST 2013

Den 05. juli 2013 19:18, skreiv Espen Oldeman Lund:

> Den 5. juli 2013 18:34 skrev "Håken Hveem" <krbjhvee at online.no
> <mailto:krbjhvee at online.no>> følgende:
>

>     Hei, jeg har observert følgende som jeg lurer på:
>     Det er en del grusveier, typisk i fjellet ovs som da er trange og
>     svingete.
>
> Kan du hente data fra Vegvesenet kanskje. Det var i alle fall
> informasjon om fartsskilt der forrige gang jeg kikka.

Eg trur han meinar svingete grusvegar der vegmyndighetene ikkje har sett
opp nokre fartsgrenser. Då er det teknisk sett fartsgrense på 80km/t men
du må avpasse farten til langt under dette. Det har vert litt diskusjon
om dette og tilsvarende problemer på dei internasjonale foruma også.
Problemet er at du kan ikkje objektivt sette ei fartsgrense. Nokre vil
seie at det er trygt å køyre i 60 der, mens andre (kansje under andre
forhold) vil sei at du ikkje kan køyre over 40 der.

> Husker ikke om det har blitt diskutert, men trur vi kan bruke disse
> dataene i OSM.

Me kan vel ikkje bruke dataa frå vegvesenet uten lov dersom det ikkje er
forskrifter. Så eit kart over vegskilt er ikkje trivielt å bruke.

Knut