[NUUG kart] highway=tertiary

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Mon Jul 8 14:14:05 CEST 2013

På fjellet kan lokale hovedårer definitivt være grusveier. Jeg har selv
brukt det en del i Valdres.

Det er ikke alltid lett å vurdere dette, men "Lokale hovedårer" og
"Gjennomfartsveier" er gode beskrivelser og så får man ta det litt på
skjønn. At alle veiene innover fjellet fra Sjusjøen skal være tertiary
slik det er nå ser ikke riktig ut synes jeg.

-Sverre