[NUUG kart] Sentralt Stedsnavnregister

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Fri Mar 15 21:30:12 CET 2013

fr. den 15. 03. 2013 klokka 09.22 (+0000) skreiv Thomas Hirsch:

> Denne måned skal det frislippes det sentrale stedsnavnregisteret (SSR)
> fra Kartverket. I denne sammenheng var jeg interessert i hva som er
> stemningen og hvordan OSM i Norge har eventuelt planlagt å integrere
> denne kilden.

Eg har ingen direkte planar, men litt avhengig av formatet på dataa, kan
eg kanskje laga noko tilsvarande som oversikta over feilskrevne veg- og
gatenamn:

  http://geo.huftis.org/osm/epab/

Og sjølvsagt avheng det av lisensvilkåra om me i det heile tatt kan
bruka dataa i OSM.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/