[NUUG kart] Egne flyfoto

Sandor Seres sandors39 at gmail.com
Thu Apr 3 23:34:28 CEST 2014

Hei Kristian
I selve fotograferingen blander jeg meg ikke serlig inn i. Men SW har jeg
utviklet komplet.
Dog, orto og skråfotoer var tatt med Pictometry kamera tehnologien. Jeg
tviler på at QGIS
eller noen annen DB system bearbeider de enorme mengder av bilder (hm, du
hørte og vet
om Bloms problemer i denne sammenhengen).
Jeg kunne tenke meg å hjelpe til. Har demosystem for bilder over Oslo.
Så, ikke nøle å ta kontakt med meg dersom du vil vite, høre og se mere.
Mvh. Sandor