[NUUG kart] Lurer på denne import brukeren

Kristian Dahl krdahl at live.com
Fri Apr 25 15:27:25 CEST 2014

Jeg har også sett meg nødt til å slette eller modifisere noen av stiene, myrene
og bekkene til denne brukeren av flere grunner:

1: En del data har til dels blitt tatt fra et zoomnivå på Kartverket-dataene
som ikke er det høyest oppløste.

2: Bekker henger ikke sammen med elver, vassdrag og innsjøer

3: Stier henger ikke sammen med eksisterende stinett

4: Svært mange objekter fantes fra før, og de eksisterende objektene er til
dels bedre både mtp nøyaktighet og integrering i resten av kartet enn de
importerte.

-Kristian