[NUUG kart] Lurer på denne import brukeren

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Fri Apr 25 15:52:34 CEST 2014

Da har jeg sendt en melding som ser slik ut:

"Hei

Vi ser at du har importert en del data fra Kartverket. Vi er veldig glad for alle som bidrar og hjelper til, men det er samtidig viktig at ting gjøres riktig.  Normalt kreves det en del erfaring for å drive med import.  Det vi ser nå er at det en del feil i det du har gjort som skaper problemer og det er det fint om det ryddes opp i.

Vi andre aktive i Norge vil gjerne komme i kontakt med deg og lurer på om du kan melde deg på epost-lista vi har, kart at nuug.no om du ikke allerede er med. Det er der vi utveksler erfaringer og samkjører alt arbeid. Litt info om NUUGs kartgruppe ligger på http://wiki.nuug.no/grupper/kart. Og linken til e-postlista kan du klikke på for å melde deg på.

Mvh
Sverre Didriksen"

-Sverre