[NUUG kart] Hundekjøringsløyper

Hans Olav Skogstad hans-olav.skogstad at online.no
Thu Jan 2 11:46:08 CET 2014

Det er veldig bra!
Jeg ser det bare er 176 way som er merket med piste:type=sleigh, så ikke
veldig mye i bruk altså. Hvordan kan jeg søke og opp og se i kartet hvor
denne er i bruk i dag?

Jeg har tegnet inn de første kilometerene med hundeløype i Vangsåsa på
Hamar nå. De starter på "Ormsætermyra" for de som vil ta en titt. Prøver å
få inn resten til glede for hundekjører og fatbikekjørere som bruker
området. Også relevant å ha i kartet uansett siden dette er nasjonalarena
for hundekjøring.

--
MVH
Hans Olav Skogstad