[NUUG kart] Når vei er skispor

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Tue Jun 10 20:38:40 CEST 2014

1) Jeg anbefaler deg å sjekke tilsvarende skiløyper i godt kartlagte
områder, f.eks. Bymarka i Trondheim.
Sjekk f.eks. dette området der det er mange skiløyper som også er
markert som sti eller kjerrevei/traktorvei/grusvei:
På Openstreetmap (sjekk taggene selv):
<http://www.openstreetmap.org/#map=15/63.4116/10.2701>
Slik blir det i "rendret" form på turkompisen.no skikart:
<http://www.turkompisen.no/#15/63.4116/10.2701/skikart>
Slik blir det i tilsvarende turkart:
<http://www.turkompisen.no/#15/63.4116/10.2701/turkart>
Slik blir det i Reiststøens stisykkelkart:
<http://osm.reitstoen.com/#15/63.4116/10.2701/>

2) Dine egne endringer finner du på
http://www.openstreetmap.org/user/sastorsl

Hvordan du kan "abonnere" på endringer innen et gitt område vet jeg ikke.

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863

Sent from my Commodore 64