[NUUG kart] Når vei er skispor

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Tue Jun 10 23:55:01 CEST 2014

Bare en liten kommentar til: Det er noen skiløper i det området som har en tagg «designation=Cross Country». Det er en ugyldig tag. Se gjerne på http://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Map_Features for hva som er korrekt for skiløyper.

Dessuten så jeg noen highway=footway i skogen som jeg antar skal være path. Tviler på at dette er bygget vei for gående der. Du som er lokal kan jo endre det.

-Sverre