[NUUG kart] Fwd: Re: Når vei er skispor

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Wed Jun 11 00:28:01 CEST 2014

Den taggen er ikke brukt i Bymarka - kun 8 ganger på Fosen (der sastorsl
har redigert?): <http://overpass-turbo.eu/s/3HM>
Jeg fikser dem nå.

"ski=designated" har jeg imidlertid sett endel steder i
Trondheim/Bymarka, og denne taggen ser ut til å være litt brukt.
På norsk wiki står den ikke (såvidt jeg vet), men den står i
internasjonal wiki <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Winter_sports>.
Kanskje er det slik fordi "access" til skiløyper er ganske lite
kontroversielt i Norge?
Jeg kan kanskje se poenget på en rulleskiløype...

Har du noen eksempler på highway=footway i skogen her? Jeg har ikke sett
dem selv.

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863