[NUUG kart] Lurer på denne import brukeren

Håken Hveem krbjhvee at online.no
Thu May 1 04:47:54 CEST 2014

Den 30. april 2014 16:04, skrev Hans Olav Skogstad:

> Har merket meg det samme i Koppang området, og det er sikkert samme
> "probem" flere steder.
> Akkurat nå henger mye i løse lufta og tilfører kartet bare støy.
> Tenkte jeg skulle tegne inn noe av mitt egne der oppe, og litt usikker
> på hvordan jeg skal forholde meg til denne importen.
>
> Finnes det ingen mulighet for at OSM sentralt kan slette det denne
> brukeren har lagt inn?
> Kravene til import-brukere står bl.a. her:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Guidelines
> Sitat: "It is required to post your import for review on the
> [...]

Nei, men en av grunnen til at en god del stier "henger i løse luften" er
fordi det skal muligens være koblet innpå veier som mangler i fra
foreksempel vegdatabase.
Dessuten så tror jeg at foreksempel myrer og bekker fra denne brukeren
kan beholdes,det samme med stier der de henger sammen med andre.

--
Håken Hveem
Welhavensgate 11A