[NUUG kart] Fwd: Presisering av vilkår for visningstjenestene CRM:0052003276

Geir Ove Myhr gomyhr at gmail.com
Tue May 6 11:10:49 CEST 2014

Her (foreløpig) svar fra Kartverket angående vilkår for bruk av
visningstjenestene. Det ser ut som om det blir ei endring i betingelsene
for tjenestene.

I svaret er kanskje ordet "forklare" litt misvisende. Det er vel heller
snakk om hvordan de kan endre på vilkårene slik at de blir slik de hadde
tenkt.

Geir Ove