[NUUG kart] Import af søer fra Kartverket

"Jakob Toftkær" jakob at toftkaer.dk
Thu May 22 09:19:29 CEST 2014

Skyldes det ikke at serveren stadig er ved at opdatere kortet? Indtil den
er færdig vil de forskellige "tiles" på forskellige zoom-levels ikke
nødvendigvis stemme overens med de data der ligger i databasen. Jeg vil tro
det er opdateret om 1-2 dage. Klik på Edit for at se hvad der faktisk
findes i området.

/Jakob