[NUUG kart] Import af søer fra Kartverket

Tor torsm.news at gmail.com
Fri May 23 17:43:36 CEST 2014

Hei

I byene og en del bynære områder har OSM langt bedre data enn N50; i resten av landet er det stort sett omvendt (med unntak av stier, skiløyper etc).

Antakelig har Kartverket bedre data enn OSM for skog, myr, vann, elver, bekker, kystlinje, fjelltopper, jorder, hytter etc. stort sett over hele landet. Selv i Oslomarka mangler mange bekker og myrer i OSM.

Tor