[NUUG kart] Nytt medlem.

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Sun May 25 20:30:44 CEST 2014

Du har sendt spørsmålene dine til rett sted i alle fall :-)

Nå er ikke jeg noen spesialist på revering av changeset, men jeg antar at
du vil få et nytt changeset når du sier revert. Denne changeset'et vil da
endre tilbake til slik det var. Si ifra om jeg er på helt jorde her folkens!

Det tar uansett litt tid før kartene er oppdatert så det vil ofte bli ulike
resultater på ulike tiles eller zoomnivåer. Ofte får du et bedre bilde av
hva som skjer hvis du sletter cachen i nettleseren eller bruker en annen
nettleser.

Kjempefint om du vil bidra. Vi trenger alle mann! :-)

Espen

http://www.turkompisen.no
http://www.kresendo.no/
http://no.linkedin.com/in/espenisaksen