[NUUG kart] Import af søer fra Kartverket

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Fri May 23 02:47:08 CEST 2014

Hei Svein Olav

Virkar som du har peiling på dette. Multipoly er nok det beste, men kan vere problematisk for nye brukarar. Merka sjølv at det tok en del tid før eg vart komfortabel med relasjonar.
Tenker du at f.eks. eit stort område skog er "outer" og så legg ein innsjøar osv som "inner" inn i ein stor multipoly relasjon? Hugs på at det er ei grense på rundt 2000 punkt per polygon/linje.

Eg trur at kvar type areal må vel ha sin heilt eigen polygon, men kan ha felles noder/punkt med polygonar ved sida av den.
Som over så legg ein innsjøar som inner multipoly og øyar/holmar i dei som inner av vannpolygonet, som då vil vere både inner og outer i ulike relasjonar.
Når det gjeld areal som er utanfor skog, slik som dyrka mark, så bør vel dei ha sin eigen polygon utan å bruke multipoly relasjonar.
Korleis kartverket sine data er bygd opp har kanskje litt å seie for måten ein legg dette opp. Men tenkter at vi bør avgrense til kommune uansett for store polygon som skog.
Dette for at det ikkje skal bli for store mengder data å laste ned for å editere eit mindre område seinare.

Altså bør ein bli einig om kva type areal som er i "botnen" og kva som då vert lagt "oppå" som "inner" i eit multipolygon.
Rett og slett eit hierarki om ein skal bruke multipolygon.

Lagar du ei osm fil med alt arealdekke for heile kommunen? Når eg importerer adresser så merkar eg at JOSM ikkje er så glad i mange titals tusen punkt.

Kunne du ikkje lage osm eksempel fil(er) slik at vi kan sjå på dette i felleskap?

Det viktigaste må vere at alle data vert lagt inn på same måte.

Jan T
(Gazer75)