[NUUG kart] Veier med punktum mangler mellomrom

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Wed Oct 8 22:39:20 CEST 2014

ty. den 07. 10. 2014 klokka 22.42 (+0200) skreiv Ruben Undheim:

…
> Er dette feil mon tro?

Ja. Det er berre å melda frå. Eg har høyrt med Språkrådet, og dei har
stadfesta at det er skrivemåten utan mellomrom (og med punktum) som er
rett.

Generelt bør ein bruka det som står i Kartverket sine data, men når det
gjeld slike openbare ting (og feil apostrof-bruk, som nemnt i annan
e-post), som kan rettast automatisk, bør dette rettast og melding om
feilstaving sendast til rette vedkommande. Andre eksempel er gatenamn
med berre STORE BOKSTAVAR.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/