[NUUG kart] Allé vs. alle

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Wed Oct 8 22:44:55 CEST 2014

må. den 06. 10. 2014 klokka 23.02 (+0200) skreiv Ruben Undheim:
> Jeg kan være enig i at allé ser bedre ut, men spørs om det "riktig".
> Har noen vært ute og sett på diverse gateskilt rundt omkring?

Gateskilt er ei *svært dårleg* kilde til gatenamn. Les for eksempel
artikkelen «Her er allé/allè/alle forvirret»:
http://www.osloby.no/nyheter/Her-er-allallalle-forvirret-7139709.html

Ein finn òg litt vel alternativ aksentbruk:
http://gfx.nrk.no//jfmZpegZ0ZECx5G7P6qd2g1nNnGNtQtJXjMa1jkie3Ag

Tilsvarande ser ut til å gjelda mange byar i landet. I Bergen er
kommunen fullt klar over at det er mange feilstava gateskilt, men på
grunn av pengemangel vert ingen av dei retta før dei må bytast (av alder
eller vandalisme …).

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/