[NUUG kart] Feilmelding på noder i Elverum kommune.

Tor torsm.news at gmail.com
Thu Oct 9 20:12:16 CEST 2014

9. okt. 2014 kl. 16:54 skrev Ruben Undheim <ruben.undheim at gmail.com>:

> Ups..
>
> Hei,
>
> se https://github.com/rubund/addrnodeimport/blob/master/xml/corrections.xml
>
> Jeg la til blant annet *C.J. Hambros veg* der i går, så etter nattens
> oppdatering vil de bli registrert som feil. Det samme gjelder for en
> god del andre kommuner som f.eks Hamar.
>
> Jeg haddet håpet at noen tok seg tid til å reviewe corrections.xml

Om jeg ikke tar feil:

Alfred Hess's veg burde skrives Alfred Hess’ veg.
Elias Blix's gate burde skrives Elias Blix’ gate.
Haakon 7's gate burde skrives Haakon 7.s gate.
Knoph's vei burde skrives Knophs vei.
Dr.Lorentzens vei burde skrives Dr. Lorentzens vei.
Dr. Møllersvei burde skrives Dr. Møllers vei.
St. Croix gate burde skrives St. Croix’ gate.
J.B. Holtsgate burde skrives J.B. Holts gate.
M.O. Orningsvei burde skrives M.O. Ornings vei.
P.M. Røwdesvei burde skrives P.M. Røwdes vei.
Sigbjørn K. Tonstad veg burde skrives Sigbjørn K. Tonstads veg.
Søren R. Thornæs veg burde skrives Søren R. Thornæs’ veg.
A.K. Blix veg burde skrives A.K. Blix’ veg.
K.K. Lien vei burde skrives K.K. Liens vei.
L.T. Aas veg burde skrives L.T. Aas’ veg (dersom etternavnet er Aas og ikke Aa).
Ths.W. Schwartz gate burde skrives Ths.W. Schwartz’ gate.
S. Kloumanns alle burde kanskje skrives S. Kloumanns allé.