[NUUG kart] Forslag til dugnad for adressenode-import

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Tue Oct 28 09:13:02 CET 2014

Slik eg ser det kan ei tomt fint ha ei vanlig adresse uten at det er
bygd noko der. Det kan for eksempel vere parkerinsplasser,
industriplasser eller bygggetomter. Det er kansje eit praktisk problem å
sende pakker og brev til adressa men adressa er i bruk som
besøksadresse, til varelevering og for omsetning av tomta.

Eg meinar at adresser der ikkje er bygg på skal taggest med
addr:housenumber på same måte som om det var eit hus der. Dersom det er
kjent skal noden plaserast ved inngangen til tomta.

Gnonthgol