[NUUG kart] Foredrag om OSM som humanitær hjelp?

Anders Anker-Rasch anders at anker-rasch.no
Thu Oct 30 20:47:00 CET 2014

Godt spørsmål - det måtte jo en frivillig stå rimelig fritt til å definere ut fra egne kunnskaper og erfaring. Men om målgruppen skulle være IUG så tenker jeg at humanitært fokus bør ligge i grunn. Jeg har ikke gjort noe særlig av slik kartlegging selv, men jeg tror de fleste grunnleggende kunnskaper om OSM hadde passet godt inn. (Kunne selvfølgelig holdt det selv, men mangler litt erfaring.
)

Sendt fra en Samsung Mobil.

Uten den lange erfaringen mange har i OSM-miljøet, så kjenner jeg meg selv som litt nysgjerrig/fristet.

Har du en mer direkte pekepinn i hva slags emner rundt det de ville være interessert i?

Mvh,
Thor

█ Thor M. K. Høgås
Freelance developer & translator