[NUUG kart] Forslag for import for nybegynnere

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Sun Apr 5 07:45:12 CEST 2015

Kunne importert masse, men har ikkje linux og kjem ikkje til å ta meg bryet med å lære det heller. Så lenge sosi2osm kun er tilgjengeleg for linux så er det nok ein del som ikkje kan bidra.
Er meiningslaust å importere i kyst kommunar før vi har kystlinjene klar.
Om du kunne konvertert og lagt ut kystlinjene også så kunne eg i det minste importert desse ganske kjapt. Vestlandet er ganske dårleg slik det er i dag med mykje basert på Landsat utanom større tettstader og byar. N50 er kanskje ikkje enormt detaljert, men framleis milevis framfor Landsat. Bing kan då brukast til å forbetre havneområder osv

Gazer75