[NUUG kart] Midtlinje på riverbank

Torstein Ingebrigtsen Bø torsteinibo at gmail.com
Mon Apr 13 15:11:35 CEST 2015

Jeg er enig med både Sandor og Sverre. Jeg ser heller ingen problemer med å
legge til disse senere. Men jeg tror slike midlertidige løsninger fort blir
permanente. Derfor mener jeg at man bør laste opp dataen slik at den følger
standaren fra dag en. Jeg har sendt mitt forslag til
tagging at openstreetmap.org om at denne veien bør være anbefalt å legge inn,
men ikke nødvendig. Frem til dette er avklart tenker jeg at det er greit å
legge inn vannareal uten denne linjen.

Sandor: slik jeg ser det er det vanskelig å importere vannlinjer og
vannareal hver for seg, siden de henger sammen.

Hilsen
Torstein