[NUUG kart] Åpne data, barnehager, import?

Øystein Bjørndal obtitus at gmail.com
Fri Aug 28 14:12:30 CEST 2015

Ja, tenkte på det. Da skal det vel også være ";PH off”?

Problemer er hvis det finnes barnehager som si bare er tirsdag-onsdag
(eller åpen på lørdag/søndag), så ligger ikke dette i databasen,
så da antar vi noe som ikke stemmer. (Jeg har ikke peiling om det
finnes barnehager som ikke bare er mandag-fredag, så dette kan være en
rent akademisk innvending).

I mine øyne er det bedre med en vag "06:45-17:00”, som de fleste
skjønner at ikke betyr åpen lørdag/søndag. Enn "Mo-Fr 06:45-17:00;PH
off”, som ikke nødvendigvis stemmer med værken uke-dager eller
f.eks. planleggingsdager eller norske helligdager. Eventuelt kan vi jo
fjerne hele taggen.
--
Øystein Bjørndal