[NUUG kart] Import av elver, bekker og vann fra statkart N50

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Mon Feb 2 10:59:48 CET 2015

Det vil ikkje fungere. Då må ein legge inn data slik som sosi2osm lagar det og det vert det kaos.
For eit polygon er det rett og slett ikkje råd og få lagt inn rett dato då det som sagt kan vere opp til fleire ulike datoar på ulike delar.

Einaste multipoly relasjon som bør brukast er når det f.eks. er
opningar i skog osv. Ein må ikkje legge inn eit polygon som fleire ways
med relasjon der ways er medlem av ein anna multipoly relasjon. Dette vil berre føre til rot når folk som ikkje har peiling på relasjonar endrar på ting. Er fleire eksempel på dette rundt om kring.

Dato vil kun fungere for stream/river, då desse er kun way frå starten, så det er lite poeng.

Det beste er at ein legg inn source:date for den dagen sosi fila var lasta ned frå Kartverket i change set description.

Ta ein titt på Voss Kommune. Vil meine at slik data er lagt inn her vil vere det beste kompromisset. Her er det multipolygon kun når ein må for å få det til å fungere.
Der "inner" av skog er eit heilt polygon så taggar eg det med typen areal som f.eks. farmland. Der det er brytning mellom skog rutene, eller der eit anna areal ikkje fult deler med skogen, så må eg lage separat polygon og ikkje ein ny relasjon der er deler opp i ways. http://www.openstreetmap.org/way/307392530#map=17/60.75943/6.49934&layers=D
http://www.openstreetmap.org/way/307392548#map=17/60.75513/6.50088&layers=D

Måtte dele opp ein del av rutene med skog frå kartverket då dei enda opp med over 2000 punkt.

For min del kunne vi lagt inn data som sosi2osm lagar det, men det ville nok ikkje DWG ha godteke. Hadde spart oss mykje arbeid og ein slepp at svært mange polygon deler punkt.
Det hadde vorte ekstremt mange relasjonar som eg tvilar på ville fungert. Voss Kommune åleine er bygd opp av over 11000 relasjonar i råfila frå sosi2osm.