[NUUG kart] JOSM og oneway rendring

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Thu Feb 12 18:59:49 CET 2015

Hei dere,
Jeg har lyst til å sette piler på piste:oneway=yes og prøver å finne ut om
samme mekanisme som setter piler på f.eks. oneway=yes og waterway=stream
kan benyttes til det formålet, men det ser ikke ut som dette er gitt i
konfigurasjonen, og jeg finner ikke igjen kildekoden hvor dette gjøres.

Samtidig har JOSM en warning når man reverserer retningen på linjer som er
tagged med oneway, og denne funksjonen gjelder også for piste:oneway=yes,
så noen har laget noe som fanger opp dette eller ":oneway"-klasser.