[NUUG kart] Samle OSM-miljøet på Difi og kartverkets hackaton?

Robert Nordan rpvn at robpvn.net
Tue Feb 17 18:36:03 CET 2015

Jeg skal ihvertfall være der! Jeg har blitt hanket inn via GeoForum til å
være med i programkomitéen for å foreslå kandidater til å holde foredrag og
lignende, så om det er noen her som har noen gode idéer er det bare å si
ifra. Hack4no er rettet mot bruk av alle slags offentlige data i Norge, men
denne utgaven har selvsagt en liten slagside mot å inkorporere Kartverkets
data på et vis siden det er de som er vertskap. Kan også si at Kartverkets
Kidza Koder-avdeling planlegger å kjøre et opplegg der samtidig, for å
fenge neste genereasjons utviklere. Jeg forstår det slik at det blir mye
Minecraft.

/Robert N