[NUUG kart] Forslag til dugnad: import av vann og arealdekke

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Wed Feb 25 17:35:10 CET 2015

Hei

Kom vi frem til noen enighet rundt denne måten å implementere multipoligoner på?  Personlig er jeg litt skeptisk fordi jeg tror den vil gi oss store problemer i fremtiden.

Og så lurer jeg litt på om man bør kjøre en oppdatering av dataene på google-driven. Disse bør egentlig genereres rett i forkant av importen for å ikke miste det som er gjort i det siste. Noe av det aller viktigste å passe på er jo å ikke ødelegge noe.

Bør man lage en liste med kommuner man skal ta og ikke ta. Det er jo allerede noen som er tatt og de er det vel neppe nødvendig å ta.

Og til slutt; burde man ikke kanskje importert veier før man tar områder? Det er langt lettere å jobbe med veier når ikke områdene allerede er der.

-Sverre