[NUUG kart] Status elve2osm (Var: Forslag til dugnad: import av vann og arealdekke)

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Fri Feb 27 11:42:32 CET 2015

Virkar veldig tilfeldig kva som er privat veg og kva som er skogsveg når ein ser på data.
Dette er vel rett og slett eit kommunalt problem. Vegen er ikkje rapportert inn rett.

Har sett mange plassar der vegar som går til gardsbruk vert klassifisert som skogsveg.

Så langt eg veit skal skogsveg kun brukast på vegar som ikkje går til bustader, altså vegar til skogsdrift og anna jordbruksnæring.
Går vegen til ein bustad skal den vere minimum privat.

Har det vorte diskutert korleis vi skal klassifisere privat veg?
Det naturlege ville vel kanskje vore highway=service + service=driveway, men denne er vel meir meint for kortare vegar i bustad område.

Eg har så langt brukt kun highway=service på lengre private vegar, og unclassified på kommunale vegar som går ut til gardsbruk og liknande.
Har kun brukt "driveway" på vegstubbar frå highway=residential til hus i bustadfelt.