[NUUG kart] Stikonferanse Fornebu 17-18.mars

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Wed Jan 14 10:57:43 CET 2015

Selvfølgelig: Dette er en konferanse hvor DNT med venner skal hylle
seg selv og sitt: "Det byråkratiserte friluftsliv."
Norsk Organisasjon for Terrengsykling (NOTS) var også i kontakt med
arrangøren for å snakke om bærekraftige stier. Det var det heller ikke
plass til.

Bra du gjør det beste ut av det, Sverre.
Tips: Få frem at OSM kan brukes til å samle og spre metakunnskap som
det ikke er plass til i rammene av offentlige kart og slipper til alle
som har noe de ønsker å bidra med.
Vis hvordan kart på UT.no kunne vært om man smeltet inn
brukerinnsamlede data fra OSM.

Jeg ser at Friluftlivets år er sparket i gang og de også har en side
om konferansen.
Det ser ikke ut som programmet er publisert enda.
http://www.friluftslivetsar.no/stikonferanse/
http://www.friluftsrad.no/9285.DNT-og-FL-inviterer-til-STIkonferanse-17-18-mars-pa-Fornebu.html