[NUUG kart] kart Digest, Vol 93, Issue 6

Anders Anker-Rasch anders at anker-rasch.no
Wed Jan 14 14:32:03 CET 2015

Vi fikk samme svar fra arrangøren da vi tok kontakt før jul og tilbød vår
kompetanse og erfaring/tanker om bærekraftige stier, bærekraftig
tilrettelegging og lignende.
Så da kan man jo begynne å lure på om de egentlig er interessert i å høre
på noen andre enn "sine egne" ?

--
mvh
Anders Anker-Rasch

>On Wed, 14 Jan 2015 12:00:01 +0100, kart-request at nuug.no wrote:
>

> Message: 1
> Date: Wed, 14 Jan 2015 09:33:17 +0000
> From: Sverre Didriksen <sverre.didriksen at usit.uio.no>
> Subject: Re: [NUUG kart] Stikonferanse Fornebu 17-18.mars
> To: "kart at nuug.no" <kart at nuug.no>
>
> Jeg har v?rt i kontakt med arrang?ren, og det er ikke plass i programmet
> til noe foredrag for oss.  Men vi f?r en side i en konferanserapport s?
vi