[NUUG kart] Kart på Turkompisen

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Wed Jan 21 13:21:13 CET 2015

Skikartet på openstreetmap.no fungerer ypperlig hos meg, ihvertfall
etter å ha latt den generere kartflisene, men det er en stor ulempe at
den mangler høydekurver. Det er årsaken til at jeg har likt turkompisen
sitt kart bedre, selv om det oppdateres sjeldnere.
Finnes det planer om å rendre høydekurver på openstreetmap.no sitt
skikart? Det burde være av stor nok betydning for alle typer ski (f.eks.
langrenn, alpint og fjellski).
<http://www.openstreetmap.no/?zoom=13&lat=63.39443&lon=10.26521&layers=0000B0>

Anders

Anders.Fougner at gmail.com