[NUUG kart] Tagging av gang- og sykkelveg

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Thu Jul 2 10:17:53 CEST 2015

Den 02.07.15 10.14, skrev Vidar Gundersen:
> Det vises som G/S, se sykkelparken i Tryvann:
> http://www.openstreetmap.org/#map=16/59.9925/10.666
> http://mtbmap.no/#16/59.9925/10.666
OK, da var det ikke rettet opp ennå.
Det kan løses forholdsvis enkelt ved å rendre mtb:scale eller
mtb:scale:imba først, og kun rendre som cycleway dersom disse ikke er satt.
Reitstøen har tenkt å prøve seg på rendring av mtb:scale:imba snart, og
da kommer han sikkert til å fikse dette i samme slengen...

Anders