[NUUG kart] Butikkar i Norge, ei umulig oppgåve for oss å halde oppdatert

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Fri Jul 3 22:55:48 CEST 2015

Svært mange av kjedene i Norge brukar i dag Google for å vise butikkane sine på web.
Hadde det vore ein ide å få dei inn i OSM? Kva om kvar kjede har ein OSM konto som dei brukar til å halde sine data oppdaterte?
Burde jo vere noko som butikkane skulle ha interesse av å få til.

Om dette er råd å få til veit eg ikkje, men det er svært mange butikkar som manglar eller ikkje har opningstider i OSM i dag.
Merkar dette når eg såg på Europris. Der er vel halvparten av butikkane i OSM.
Daglegvare butikkar generelt manglar det svært mange av.

Tenker kanskje om ein går via Virke så kan dei bringe dette ut til dei ulike bransjane?

Jan T