[NUUG kart] N50 kystfiler for import er borte

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Sun Jul 5 19:07:30 CEST 2015

Filene er flyttet til ny URL, der kyst, vann og areal nå er samlet i en felles zip-fil. Jeg sitter i bil og har dessverre ikke URL-en i minnet, men når jeg kommer hjem skal jeg finne den og oppdatere wikien... (hvis ikke tibnor/Torstein rekker det før meg).

Anders
Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863

Sent from my Commodore 64