[NUUG kart] Elveg og ferger

Geir Ove Myhr gomyhr at gmail.com
Mon Jul 6 21:05:45 CEST 2015

Jeg stusset litt på at JOSM sa at class=* var depreciated, men regnet
med at det egentlig bare gjaldt for veier. Ser ut som om wikien er
litt mangelfull. Det burde vært referanse til Key:ferry fra både
Ferries og Tag:route=ferry, så jeg fant ikke Key:ferry når jeg
sjekket. Fint om noen vil legge inn dette.

Jeg har tatt inn elveg2osm pull request.

Geir Ove