[NUUG kart] Delvis N50 import av Øystein Bjørndal i fleire kommunar

Christer van der Meeren cmeeren at gmail.com
Sun Jul 26 18:00:56 CEST 2015

Å kalle det vandalisme (hensynsløs ødeleggelse) er å ta hardt i. Dumt om vi
skal kalle alle for vandaler som ikke følger vårt opplegg når de redigerer
OSM, det tror jeg verken OSM eller det norske communityet er tjent med i
lengden. Når det er sagt: Så klart er dette noe vi bør ta tak i, og vennlig
informere Øystein om at det kanskje er lurt å forhøre seg på mailinglisten.
Vi bør også se om vi kan gjøre dette tydeligere på alle relevante steder i
wikien hvor norsk-spesifikke ting diskuteres. (Det går for eksempel an å ha
en samleside for viktig grunnleggende informasjon ang. mapping i Norge, og
lenke synlig til den fra de fleste andre sider om Norge.)

 - Christer