[NUUG kart] SSR Sentralt Stedsnavnregister import

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Thu Jul 30 09:39:23 CEST 2015

Den 29. juli 2015 22:58, Andreas Bertheussen skreiv:
> En annen ting; når jeg forsøkte å finne Øldalssætrin (
> http://faktaark.statkart.no/SSRFakta/faktaarkfraobjektid?enhet=163620 )
> i GeoJSON-datasettet, så finnes den ikke (!). Det er jo lite kjekt at
> data mangler slik. Det virker som GeoJSON datasettet er "flattened" og
> orientert rundt forekomster, og har mindre struktur enn SOSI. Kanskje
> fokus bør flyttes til SOSI-dataene...

I min (eldre) eksport finn eg «Nørdre Øldalen» (som er det offisielle
namnet). Alle data som finst i originaldatabasen skal så vidt eg forstår
vera med. Om noko manglar i GeoJSON-eksporten (eller SOSI-eksporten, for
den saks skyld), bør me heller melda frå om dette til Kartverket.

--
Karl Ove Hufthammer