[NUUG kart] Kartbistand Nepal og fremtidig humanitært arbeid

Thor K. H. nitrolinken at gmail.com
Wed May 6 16:41:05 CEST 2015

> Hei!
>
> Ref tidligere eposter om MissingMaps / Humanitarian Openstreetmap Team; Vi
> var forrige uke over 100 på landsbasis som kartla Nepal, og ca 60 av disse
> satt i Oslo. Resten satt i Haugesund og Trondheim m.fl. Se
> http://www.bistandsaktuelt.no/nyheter-og-reportasjer/arkiv-nyheter-og-reportasjer/norske-ildsjeler-lager-kart-for-jordskjelvofre-i-nepal
>
> Men for å kunne jobbe effektivt, og holde en viss kvalitet på både
> opplæring og ikke minst det deltagerne leverer, så trenger vi flere
> frivillige.

> [...]
Heisann,

Gitt at man får beskjed litt i forveien om når disse er, så er det ikke noe
problem for meg å bidra her -- skulle det fortsatt være behov. :-)
For så vidt ville det ikke vært dumt med en kortere introduksjon via en
presentasjon m/NUUG, selv om jeg tror "ja takk, begge deler!" passer fint
inn i denne sammenhengen.

Mvh,
*█ **Thor M. K. Høgås*