[NUUG kart] JOSM-plugin for kartverket N50 import

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Fri May 22 11:51:06 CEST 2015

Supert!
Jeg har lagt inn info om dette i wikien:
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Kartverket_import#Semi-manuell_import>

PS. Flott om flere tester ut importmetodene!
Vi har kommet godt i gang i Trøndelag og Hordaland... ref.
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue/Topography_import_for_Norway/assignment#Ansvar_for_import_av_topografi_for_norske_kommuner>

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863