[NUUG kart] JOSM-plugin for kartverket N50 import

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Fri May 22 14:18:04 CEST 2015

Eksisterende data kan du ikke få rettet opp ved hjelp av Torsteins
plugin, ettersom den kun går gjennom de som er tagget med "FIXME = Check
direction" etter bruk av kartverket2osm.
Dvs man må enten korrigere dem manuelt (dersom gamle data er bedre enn
N50, slik at de skal beholdes), eller bruke Replace Geometry for å merge
nye og gamle data (dersom N50-data er bedre enn de gamle).

Anders