[NUUG kart] Avtegning fra topo2 ok?

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Sun May 24 16:57:52 CEST 2015

Du kan tegne av N50, men ikke FBK (eller hva det nå heter). For å få til
dette, legg inn i JOSM etter denne framgangsmåten:

<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Mountain_biking#Redigering_i_JOSM.2C_mini-guide>
Det viktige punktet for å få frie kartdata er å sette maks zoom til 14,
slik at du ikke får med høyere zoom enn N50...

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863

Sent from my Commodore 64