[NUUG kart] Import av Elveg-data: Veien videre

Geir Ove Myhr gomyhr at gmail.com
Thu May 28 09:02:57 CEST 2015

Ja, jeg skal prøve å få gjort det snart. Jeg har oppdatart tabellen
noe underveis da jeg lagde elveg2osm, men sikkert ikke med alle
endringer. Det bør forsåvidt være ganske enkelt for andre å se på
https://github.com/gomyhr/elveg2osm/blob/master/elveg2osm.py hva som
skjer med taggene (funksjonene create_osmtags() og parse_lanes() har
det meste).