[NUUG kart] Angående bidrag til Frikart

Morten Mikalsen ymsetjenesta at gmail.com
Sun Nov 22 16:46:58 CET 2015

Har forsøkt å lese igjennom, og prøve forskjellige applikasjoner for å bidra med kartdata, men dette er svært rotete og lite intuitivt.

Jeg bor for tiden i Kirkenes i Finnmark og kommer til å farte mye rundt dette året. Ønsker derfor i den grad det er mulig å bidra med mest mulig data til FriKart. Bla er det mye mangler på kartene innover mot Sandnesdalen.

Håper dere kan gi meg en liten pekepin på hvilken applikasjon jeg skal bruke, samt noen tips på veien.

MVH Morten Mikalsen