[NUUG kart] Åpne data, barnehager, import?

Peter Bremer peter.bremer at gmail.com
Wed Sep 30 11:53:51 CEST 2015

Hva om telefonnr i NBR er feil, og jeg legger riktig nummer i OSM, vil
skriptet overskrive det med nummeret fra NBR? Om hva om nummeret til
barnehagen i et senere tilfelle blir endret, og NBR får oppdatering med
riktig ny nummer, vil skriptet da oppdatere OSM?

Jeg tror nesten vi trenger en tag som "nbr:invalid:contact:phone =
123456789", så at skriptet vet at "123456789" ikke er det riktige nummeret,
men hvis det finnes en annen nummer i NBR, da vet skriptet at verdien i OSM
kan overskrives...