[NUUG kart] Veibeskrivelse - leaflet/OSM/kartverket

Halvard Sinnes mopplest2 at gmail.com
Fri Apr 8 23:20:25 CEST 2016

Hei der! Mitt navn er Halvard Sinnes og jeg tenkte å utvikle en tjeneste på internett med veibeskrivelser/Ruteplanlegger.

I denne forbindelse har jeg oppdaget at husnumrene ikke er komplette (Norge). Søk på Stølan 4A gir resultat, men ikke 4B. Hvilken løsning er best for å fikse dette problemet? Ser at kartverket tillater opplastning av deres data til OSM.

Er det lettere å sette opp en egen nominatim server?

Med vennlig hilsen,
Halvard Sinnes