[NUUG kart] N50: Delimport av myr for Oslomarka?

Øystein Bjørndal obtitus at gmail.com
Tue Aug 9 10:01:01 CEST 2016

Det synes jeg høres greit ut. Men ta med elver/bekker som er koblet til myrene. Det er ikke realistisk at 1 person skal ta Oslo og omegn, hvor det uansett er veldig mye gode data fra før.

- Bruk god tid
- sjekk alt
- ikke importer ting på toppen av eksisterende objekter (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Guidelines#Don.27t_put_data_on_top_of_data)
- respekter datane som ligger der fra før.

Finn gjerne en måte å formidle akkurat hva du har tatt (på wikien).
--
Øystein Bjørndal