[NUUG kart] Skal arealdekke reflektere regulering eller hva som faktisk er der?

Geir Ove Myhr gomyhr at gmail.com
Tue Aug 9 12:34:54 CEST 2016

Se kap. 1.8 i strategien. Poenget var at frislipp av FKB ville få
økonomiske konsekvenser for kommunene, og ikke bare kartverket. Det står
derfor at det må utredes, men at KS i utgangspunktet støtter at FKB blir
gratis. Det er vel derfor de var litt tvetydige og satte det sist i rekka
over frislipp. Forhåpentligvis har de kommet et stykke i utredningene nå,
men jeg har ikke hørt noe etter at disse planene ble sluppet i 2013.