[NUUG kart] Konflikt med ny rendering av wilderness_hut + shop=provisions

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Mon Dec 5 09:21:08 CET 2016

Dette er helt greit for min del. Jeg synes faktisk at denne taggen er
bedre enn den som er brukt tidligere.

Jeg har googlet litt omkring dette med matlager på hytter og kan ikke
se hva andre rundt i verden bruker. Noen som vet? Jeg er jo tilhenger
av å standardisere og bruke det samme som de gjør internationalt.

-Sverre